الجمعة، 1 فبراير 2013

ثورة ملط ضابط مصري 3 فبراير 2013








ازيكم يا جماعة
بصراحة يا كل اللي حتشوفوا التدوينة دي أول مرة اكتب فيها تدوينة يدوي
كله نقل نقل نقل و انا بعترف
و ان شاء الله مش حتكون الاخيرة
طبعا انا شايف ان العنوان فوق شدكم و لذلك جيتولي هنا
في يوم من ايام الثورة في مصر ثورة 25 يناير 2011
قامت الداخلية بتقليع سيدة و خلوها ملط في الشارع و الثورة اشتدت ساعتها
و كمان رحل الطاغية محمد حسني مبارك
دلوقتي احنا المفروض في عصر جديد خالص خاااااالص
لا في فلول ولا في بتنجان ولا حتي حواوشي
دلوقتي بقي في مرسي و الاخوان و دول بقي اللي انا قولت من ساعت ممسكم
حيقلعونا ملط
النهردة 2 فبراير 2013
من شوية لقيت والدتي بتقولي
كريييييييييييييييم إلحق بص كده !!!!!!!!!!!!
جريت قولت اشوف في ايه
سألتني سؤال واحد وربنا ده حصل بجد ولا انا مش شايفة ؟؟
مش حتصدقوا !!!!!!!!!!!!!!!
راااااااااااجل الامن المركزي ماسكه عاجنه و مطلعين عين امه و جري منهم طبعا بعد مملطوووووووووه
والله العظيم مكنش لابس حتي لباس ( كلوت او سروال )
حسبي الله و نعم الوكيل
أدعوا كل الاحزاب و كل المصريين و كل النااااااااااااااس
احنا لازم ننزل يوم 3 فبراير نقلع ضباط الداخلية كلهم اللبااااااااااااس
و قررت اسميها ثورة لتقليع ضباط الداخلية مللللللللط و علشان نكسر نفسهم للأبد
زي مطول عمرهم كاسرين نفسنا
مستنيكم بكرة 3 فبراير في ثورة ضباط الداخلية بمصر و هما ملط

أرجوا المشاركة و عمل اللازم مع كل ضابط تقابلوووووه
و انا نازل بكره اقلعهم ملط حتي لو لوحدي
و لو انت مصري بجد يبقي اكيد حتشيير التدوينه دي
علشان اكيد حتكون حاسس باللي انا حاسس بيه

هناك 4 تعليقات:

  1. psfd hggi , kul hg,;dg

    ردحذف
  2. حسبنا الله ونعم الوكيل

    ردحذف
  3. اه و الله يا حضرت حسبي الله و نعم الوكيل

    ردحذف
  4. عالم متعرفش ان في ربنا

    ردحذف